Trening siłowy dla kobiet – przydatne suplementy

Jednym ze sposobów, na osiągnięcie lepszych efektów podczas treningu (niezależnie od tego, czy jest to trening siłowy czy aerobowy), jest stosowanie odpowiednich suplementów diety. W tym artykule przedstawię kilka ciekawych preparatów, które wypróbowałam z powodzeniem, podczas swoich treningów.

BCAA, czyli aminokwasy rozgałęzione – poprawiają regenerację mięśni, zmniejszają ilość tłuszczu w organizmie oraz poprawiają metabolizm. BCAA wpływ także na zmniejszenie uczucia głodu.

Spalacze tłuszczu – dzięki nim, mięśnie odzyskują część energii, przez spalanie tłuszczu. Pozwala to na łatwiejsze chudnięcie pod wpływem wysiłku. Popularnym preparatem tego typu, jest l-karnityna. Nieco inne działanie, mają spalacze tłuszczu, które podwyższają metabolizm, takie, jak ostra papryka.

Odżywki przedtreningowe – dzięki nim, łatwiej jest trenować z pełną intensywnością oraz skupić się na wysiłku. Dodają one mocy, która przydaje się, do pobicia swoich rekordów lub długiego treningu z pełną intensywnością. Kobiety powinny zwracać uwagę na dawkę kofeiny – często okazuje się, że jest ona zbyt duża i lepiej jest przyjąć pół dawki, lub zdecydować się na odżywki przedtreningowe bez kofeiny.

Witaminy i minerały – często zdarza się nam zapominać, że podczas treningu, wzrasta zapotrzebowanie organizmu na te podstawowe mikroskładniki. Aby uzupełnić ich niedobór, warto zastosować sprawdzony multiwitaminowy suplement diety, zawierający witaminy naturalnego pochodzenia. Co ważne, należy sprawdzać, czy inne preparaty, które stosujemy, nie zawierają tych samych substancji – stosowanie ich jednocześnie, będzie błędem.